Abric de cerimònia

2000-2010
Gènere:
Dona

Abric tres quarts. Cordat per davant amb només un botó, les peces es creuen de manera asimètrica. La part davantera té un canesú a la part superior i el coll és en V. L'esquena s'ajusta al cos amb dues pinces llargues. Està confeccionat amb un teixit de lligat semblant al setí, que li dóna un aparença lluent. D'estil minimalista, amb una cerca d'un disseny de línies pures, funcionals i estructuralistes, l'abric correspon als primers anys del segle XXI.

Firma

Javier Simorra

El dissenyador Javier Simorra (Barcelona, 1953) va crear la seva pròpia firma el 1977 especialitzada en "prêt à porter" femení d'alta gamma. La firma barcelonina, que porta el nom del seu creador, ha anat creixent i diversificant-se al llarg de diverses dècades. Durant els anys vuitanta les seves bruses de gran qualitat el van donar a conèixer a Barcelona i Madrid, i a finals de la dècada dels 90 la firma es va diversificar i expandir amb l'obertura de botigues per territori espanyol i la distribució a l'estranger. Ha participar a la passarel·la Gaudí i al 080 Barcelona Fashion. L'empresa es troba situada i fabrica a Sant Quirze del Vallès.

Consultar el web de Javier Simorra

Veure'n més +