Conjunto de hombre sin decoración y botones plateados

• Centre de Documentació i Museu tèxtil de Terrassa (cc-by-nc-nd 4.0) Centre de Documentació i Museu tèxtil de Terrassa

Conjunto de hombre sin decoración y botones plateados

Desconocido
Cronología:
Género:
Hombre

Conjunto formado por levita, chaleco y pantalones. Sin decoración y con botones plateados. Levita con la Apertura muy inclinada, desde la cintura. Pantalones abrochados sin bragueta. Descripción técnica extraída de la base de datos IMATEX, del Centre de Documentació i Museu Tèxtil de Terrassa.

Firma

La Marthe

Després dels estudis a l’escola d’Art i Disseny Newham Community College de Londres i en disseny de moda a Middlesex University de Londres, Marthe Esteban (Ginebra, 1971) s’instal·la l’any 1995 a Barcelona i crea la seva pròpia marca, La Marthe, proposant siluetes revolucionàries fonamentades en patronatges rigorosos.

A part de dissenyar col·leccions pròpies, Marthe Esteban ha treballat amb José Castro (2009-2012) i Kuny (2007-2009). També exerceix de docent a diferents escoles de moda, entre elles l’Instituto Europeo de Design.

Consultar el web de La Marthe

Ver más +
Ver menos -

Contexto

Contexto español

Ver más +
Ver menos -

Número de inventario:
Tipo de prenda:
Indumentaria civil masculina
Denominación de la prenda:
Conjunt
no
Uso:
Tacto:
Rugoso
Tipología de uso:
Indumentària d'inspiració internacional
Botones
Color:
Marrones
Material:
Lana

Bibliogafía

Nota: aquesta és una selecció bibliogràfica àmplia que pretén ser una aproximació al període de la peça.

Valora